PN 10 - 18; WT, ŚR, CZW 10 - 20; PT 10 - 19

Ciekawostki

Zdrowa i piękna skóra
Mar

Zapalenie okołomieszkowe a depilacja laserowa

Laser Soprano Ice Platinum to niezwykle skuteczne urządzenie do depilacji laserowej całego ciała, usuwa zarówno ciemne jak i jasne włosy, co wyróżnia go na tle innych aparatur do laserowego usuwania owłosienia. Cechą charakterystyczną naszego lasera jest wykorzystanie 3 długości światła laserowego, dzięki czemu działa na różne głębokości i jest gwarancją spektakularnych efektów. W Soft Skin Dermaclinic wykonujemy depilację laserową, nie tylko w przypadku nadmiernego, niechcianego owłosienia, ale również w przypadku nawracającego zapalenia okołomieszkowego. Obserwujemy, że dużo naszych Pacjentów boryka się z tym problemem i jedynym sposobem na pozbycie się nieestetycznych wyprysków na skórze owłosionej jest właśnie depilacja laserowa.

Co to jest zapalenie okołomieszkowe?

Zapalenie okołomieszkowe to schorzenie skórne o łagodnym charakterze, przyczyną problemu jest nieprawidłowe rogowacenie naskórka. Skóra jest nadmiernie wysuszona, dochodzi tym samym do zaburzenia prawidłowego procesu rogowacenia, w wyniku czego powstaje zapalenie mieszków włosowych.

Objawia się to charakterystycznym wyglądem skóry, a do typowych objawów należą:

• Zaczerwienienie wokół mieszka włosowego,
  • Wypryski wokół mieszka włosowego,
  • Przebarwienia pozapalne okołomieszkowe,
  • Aktywne zmiany zapalne,
  • Świąd,
  • Pieczenie,
  • Zmiana kolorytu skóry.

Zmiany te poza kwestią estetyczną, mogą być przyczyną uciążliwego świądu, pieczenia czy przebarwień pozapalnych. Najczęściej z zapaleniem okołomieszkowym zmagają się pacjenci ze skórą wrażliwą, skórą atopową, łojotokową i trądzikową. Rogowacenie okołomieszkowe jest problemem występującym zazwyczaj okresowo, najczęściej zimą i jesienią, gdy skóra jest nadmiernie wysuszona. Pojawia się przede wszystkim na owłosionych częściach ciała np. na udach, łydkach, ramionach, przedramionach i pośladkach.

Wśród czynników, które determinują zapalenie okołomieszkowe wymienia się:

• Predyspozycje genetyczne,
  • Zaburzenia gospodarki hormonalnej,
  • Niewłaściwie zbilansowana dieta,
  • Zaburzony proces złuszczania się naskórka,
  • Nadmierny łojotok skóry,
  • Brak odpowiedniej pielęgnacji skóry.

Zapalenie mieszków włosowych to często spotykana dolegliwość, która bywa niestety bagatelizowana. Nawet drobne wypryski, nieleczone i drażnione kosmetykami mogą przekształcić się w poważne problemy dermatologiczne, których leczenie bywa trudne i długotrwałe.

Skuteczne metody leczenia

Do sposobów leczenia zapalenia mieszków włosowych zalicza się głównie depilację laserową, którą uznaje się za najbardziej efektywną terapię. Efekty depilacji są długotrwałe ze względu na likwidację głównych przyczyn powstania zapalenia okołomieszkowego.

W Soft Skin Dermaclinic pracujemy na laserze najnowszej technologii Soprano Ice Platinum. To pierwszy na świecie laser, który emituje aż trzy długości fal (aleksandryt 755nm, dioda 810 nm, nd yag 1064 nm) podczas jednego impulsu. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na uszkodzenie struktury włosa na różnych głębokościach, tym samym znacząco zwiększa się skuteczność zabiegu bez względu na kolor włosa. Synergia działania trzech długości fal podczas impulsu jest gwarancją spektakularnych i długotrwałych efektów.

Co wyróżnia Soprano Ice Platinum na tle innych laserów?

• Jedna głowica emituje jednocześnie 3 długości fal podczas trwania jednego impulsu.
  • Technologia SHR sprawia, że zabieg jest praktycznie bezbolesny i nie ma ryzyka uszkodzenia otacząjącej tkanki.
  • System Ice-tech chłodzi powierzchnie skóry, zapewniając maksymalny komfort podczas zabiegu.

Jeśli borykasz się z nawracającym zapaleniem okołomieszkowym i wszelkie sposoby przynoszą tylko krótkotrwałe rezultaty to zapraszamy na zabieg innowacyjnym laserem Soprano Ice Platinum. Żadna inna technologia w tak szybki i bezpieczny sposób nie zlikwiduje Twojego problemu. Soprano Ice Platinum to połączenie 3 długości fal, które usuną włosy bez względu na kolor i grubość.

Zapraszamy do naszych kosmetologów na bezpłatne konsultacje kosmetologiczne, podczas których kosmetolog przedstawi indywidualny plan terapeutyczny.